Comments

WanBeruas said…
..time gua sekolah dulu citer Indon memang banyak masuk ke Malaysia..masa tu industri dorang belum merudum lagi..antara cerita2 top masa itu Si Gondrong,Si Buta Dari Gua Hantu,Panji Tengkorak,Semambu Kuning etc..Pelakun yang mashur ketika itu Ratno Timoer,Farouk Afero,Benjamin S,Rano Karno,WD Mochtar dll..
Faithcraft said…
Si Gondrong dan Si Buta Dari Gua Hantu memang taraf cult!!
Contramen said…
Ok dari cerita zaman barry prima..
berteromber said…
Kecik2 dulu aku suka Si Pitung..
gayour said…
gua dah tengok movie ni kerana provokasi sorang sahabat. cis! memang nak kena cakar harimau brader kana yang provok gua tengok cerita ni... bukan pilihan gua!
gayour said…
gua dah tengok movie ni kerana provokasi sorang sahabat. cis! memang nak kena cakar harimau brader kana yang provok gua tengok cerita ni... bukan pilihan gua!
Faithcraft said…
Berteromber: Si pitung memang kult!
Gayour: betul... baik tgk the original Ong Bak.