Comments

pakcik kordi said…
rammy...wa caya sama lu! itulah maksud underground yg sbnr!

kita tidaK MENGIMPIKAN UTK MENJADI ROCKSTAR...itu bkn mtlamat sbgai u/gders....


muzik yg diminati/yg lahir dari haTI tulus adalah bukan utk dipertontonkn semata2..ianya utk kepuasan,kegembiraan,kecintaan terhadap pemuzik itu sdr.

aku juga merasai yg sama skrg....terima kasih krn menyampaikan ...ianya isi hati aku juga.

namun pemuzik tetap hidup...mekarlah dunia underground kembali dgn perjuangan yg sbnr.

BUKAN ROCKSTAR...
Faithcraft said…
Yap... itu yang aku cuba sampaikan disini. Itulah mesejnya.
Salam Rammy,gua SANGAT SETUJU!!entah mengapa,gua pun mempunyai 'rasa'yang sama,samada kita yang berubah,atapun scene yang berbeza dari 'jiwa' kita..kadang-kadang gua terfikir,mungkinkah 'nikmat' melihat gig sudah 'dicabut'Allah,atau permulaan "hidayah'daripdaNya ?Moga manffat untuk kita semua...
Contramen said…
sesuatu yang terlintas difikiran aku.. thun 90an dulu ada x yg merasai benda sama?
Faithcraft said…
Rasanya takda encik stone, sebab aku kata begitu. band2 black death metal baru form, kita teruja nak tgk depa perform... teruja nak kenai orang dia, yang kita tahu hanya melalui demo tape...